Udělalat chybu, se nevyplácí!

26. 03. 2015 9:51:11
Tak jako každý Čech, nebo alespoň většina, čtu návody a obchodní nebo provozní podmínky, až když nastane problém. A to se mi stalo i na Blogu iDnes.

Myslel jsem si, že stačí, tak jako na diskuzích, být slušný, nikoho nenapadat, a prostě komentovat a použít i jiné zdroje. Prostě jsem si nezjistil, co znamená psát blog. Používal jsem cizí články, které jsem chtěl zprostředkovat lidem na iDnes, protože na tomto serveru byste tyto informace hledali marně.

Admin blogů mě prostě strčil do šuplíku. Což považuji za logické a správné. A nemám nic proti omezení blogu, když je něco špatně...

Šel jsem si tedy přečíst podmínky blogování a zjistil jsem, že jsem prostě přestřelil, což se stává i jiným:-) Tak jsem články pomazal, všechny co jsou pro mě důležité jsem předělal a komunikoval s Adminem. Naivně jsem si myslel, že když se omluvím, posypu si popel na hlavu a požádám slušně, že mi po nějakém tom dnu povolí znovu na hlavní stránce blogovat...Opak je ale pravdou.

Od Admina jsem se dozvěděl, že mi "časem", který nedokáží specifikovat, umožní znovu publikovat mé články. Zeptal jsem se tedy všemocného admina, pan Dvořák to je, aby mi sdělil, co je dle něho období specifikované výrazem "časem".

A bylo mi odpovězeno takto: celá komunikace:

Já: Zdravím, vše jsme předělal, snad už to bude OK. Ještě jednou se omlouvám za porušení pravidel. Doufám, že další publikování mi bude dovoleno. Děkuji DČ.

Admin: Dobrý den, děkujeme. Prozatím Vás ale necháme mimo hlavní stranu. Po čase můžeme rozhodnutí v závislosti na vašich článcích přehodnotit.

Já: Dobrý den, nejsem si jist zda chápu vaše rozhodnutí. Zřejmě nebudu psát další články, když by neměli být na hlavní straně. Já sám, na blogy jiných chodím především z hlavní strany, a tak činí zřejmě i ostatní. Blogy jednotlivců navštěvuji pouze sporadicky. Děkuji tedy za vysvětlení, a upřesnění, co znamená "po čase"... S pozdravem DČ.

Admin: Nedokážu predikovat, zda a kdy váš blog vrátíme na hlavní stranu. Když ale nebudete psát články, nebudeme moci posoudit, zda váš blog vrátit na hp. Míč je na vaší straně hřiště. S pozdravem Jan Dvořák

Tak píši tento blog o zajímavé verzi cenzury na iDnes, která hledá jakoukoli záminku k blokování lidí, pro jejich názory.

Uznávám, že chybu jsem udělal já, ale vyjádření pana Dvořáka, kde říká, "že není schopen predikovat zda (vůbec) a kdy mi umožní znovu publikovat", považuji za přinejmenším nefér.

Tak snad tento blog, kde jsem slušný, korektní, nepoužívám cizí zdroje, blog je autorský, ukáže panu Dvořákovi, že jsem slušný člověk, který sice udělal chybu, ale nezaslouží si být takto blokován.

Přeji čtenářům a blogerům hodně štěstí a trpělivosti...

Autor: Daniel Čapek | čtvrtek 26.3.2015 9:51 | karma článku: 6.23 | přečteno: 101x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Média

Jaroslav Herda

Psala o strachu voličů Zemana ve svém blogu jinak, než jak napsaly Parlamentní listy.

Pedagožka, spisovatelka, blogerka a mluvčí Společnosti učitelů českého jazyka paní Veronika Valíková Šubová oslovila kováře - redakci Parlamentních listů.

28.3.2024 v 7:22 | Karma článku: 16.42 | Přečteno: 587 |

Martin Faltýn

Trochu se nám ty (dez)informace rozmáchly

Zažil jsem poměrně drzý článek, navážející se do jistých aktivit. Cožpak, to navážení by bylo v pořádku. Horší bylo, že autor neochvějně odkazoval na důkazní fakta. Což byla ovšem speciálně z jeho strany dezinformace, jako hrom!

18.3.2024 v 9:09 | Karma článku: 28.03 | Přečteno: 3852 | Diskuse

Jan Pavelec

ČT je hlásnou troubou pětikoalice

Je to zjevné ze způsobu vedení TV debat, z otázek, kterou jsou kladeny, z odpovědí, které jsou souhlasně rozvíjeny nebo naopak nesouhlasně ostrakizovány, a hlavně z témat, která jsou nastolována nebo naopak zcela ignorována.

9.3.2024 v 9:35 | Karma článku: 20.98 | Přečteno: 368 |

Jaroslav Herda

Do politiky často vstupují pohádky, někdy i drogy.

Když děti politiků experimentují s drogami, mohou nastat nečekané situace, však v tomto případě, v samém závěru příběhu, je droga jako příčina nedorozumění nakonec vyloučena. I nedorozumění.

4.3.2024 v 23:45 | Karma článku: 7.56 | Přečteno: 226 | Diskuse

Jiří Turner

Prima zprávy

Pamatuji, jak za bolševika byla média přehlídkou vítězství, úspěchů, pozitiv a jistot. Dnes jsou to katastrofy, neúspěchy, hrozby, varování, katastrofální vyhlídky a prognózy vyvolávající strach, nejistotu, zklamání a skepsi.

4.3.2024 v 14:27 | Karma článku: 30.53 | Přečteno: 796 | Diskuse
Počet článků 24 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 783

Považuji se za slušného člověka...

PS: na diskuze k článkům, nejen mým, se přihlašují zejména neslušní a hloupí lidé, kteří umí jen nadávat a urážet. Tedy doufám, že tito zůstanou zdrženlivý a diskutovat budou jen ti co vyjádří svůj slušný názor!

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...